Her evden 1 kişi

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

14572818_1238694879536925_186817211311750660_nMahmutlar Post Gazetesi sahibi Mesut İlhan Alanyaspor stadının dolmadığı için, “Her evden 1 kişiyi maçlara bekliyoruz” kampanyası başlattı. Taraftarlardan kampanyaya yoğun destek geldi.
Mahmutlar Post Gazetesi imtiyaz sahibi Mesut İlhan, Alanyaspor için kampanya başlattı. Kendisine ait sosyal paylaşım sitesi Facebook hesabından “Her evden bir kişiyi maçlara bekliyoruz” kampanyası başlatan İlhan’a destek yağıyor.
“ÇEKİRDEK ÇITLAMAK İÇİN GELMEYİN”
Alanyaspor Spor Toto Süper 1.Ligde mücadele ettiğini belirten İlhan, “Alanyaspor’umuz Spor Toto Süper Lig’de mücadele ediyor ama taraftarlarımız yok denecek kadar az. Takımımız kendi sahasında galip gelemiyor. Konuk takımın 300-500 taraftarı geliyor yaptıkları güçlü tezahüratları ile bizim 3000-5000 taraftarımızı susturuyor. Maçlara çekirdek çitlemek için gitmeyelim amigoların marşlarına katılalım. Ayrıca Alanya 300 bin nüfuslu bir şehir her evden 1 kişi maça gelse stadımız dolar taşar takımımıza 12 adam olarak güç katar” dedi.
KALPAR YETERSİZ Mİ?
Taraftarlardan gelen yüzlerce beğeni, yorum ve paylaşımla kampanyayı desteklediklerini beyan eden Alanya’lı taraftarlar çeşitli önerilerle takımın daha güçlü olabileceği yönünde açıklamalar yaptılar. Teknik direktör Hüseyin Kalpar’ın 1. Ligi kaldıramadığını da açıklayan taraftarlar Amigoların stadın her yerine dağılarak seyircileri coşturmasını da istediler.
MAÇ BİLETLERİ PAHALI MI?
‘Alanyaspor’un iç saha maç biletlerinin çok pahalı olduğu için maçlara gidemiyoruz’ diyen Alanyasporsever vatandaşlar maç biletleri fiyatlarını biraz daha düşürülmesini istediler. Mesut İlhan’ın sosyal paylaşım sitesi hesabından başlattığı kampanya şöyle;
ALANYASPOR İÇİN KAMPANYA BAŞLATALIM
İlhan Facebook’tan “Alanyaspor’umuz Spor Toto1.süper ligde mücadele ediyor taraftarımız yok denecek kadar az. “HER EVDEN 1 KİŞİYİ MAÇLARA BEKLİYORUZ” kampanyası başlatıyorum. Kendini Alanya’lı gören herkesi bu kampanyaya davet ediyorum. Bu paylaşımı sizde paylaşın daha fazla kitlelere ulaştıralım. Ayrıca Alanyaspor yöneticilerine “maç biletlerine yeni bir düzenleme getirilsin pahalı’ diye gidemeyen yüzlerce taraftarımız var. Amigo sistemi yetersiz ve bilgisiz taraftarı coşturacak takıma güç verecek projeler üretilmeli. Herkesi bir kez daha iyi düşünmesini istiyorum. Spor Toto 1.süper Ligde kalmak zor, düşersek bir daha çıkmak çok zor!” açıklaması yaptı
TARAFTARDAN GELEN YORUMLAR
Hilmi Yavuz: Kalpar yüzünden bu hafta son gelişimdi kimse kusura bakmasın Ada’m ne yapacağını sadece 1.ligde biliyor süperliğin boy büyük geldi kaldıramaz…
Levent Top: Devre arası Fenerbahçe’den fernando ile 2 amigo transfer etmeliyiz.
Mesut Abi 300 turist vardı maçta. Bana bira içmek istiyoruz dediler. Ben bira yok su ile çay var dedim. Turiste bileti satıyoruz, hizmeti veremiyoruz.
Ahmet Top: TAM DESTEK.
Arif Alanay: Hoca yorgun Mesut bey önce onu değişmeli….
Levent Top: Başarı gelse seyirci gelir. Maraton 20 TL kale arkası 10 TLolsun sen bak stat nasıl doluyor.
İsmail Demir: Şahsi fikrimi beyan etmek istiyorum. Sayın Hüseyin Kalpar Hocamız Süper Ligi kaldıracak hocamız değildir Bir an önce genç ve tecrübeli hocaya ihtiyacımız var. Çünkü Alanyamız bu şansı iyi değerlendirmeli. İlk yarıda 20 puan aşağısı olursa bu takım sıkıntı yaşar.
Efe Durusoy: Amigo eksikliği yok mesut abi biz orada 90 dk. gırtlak patlatıyoruz ama millet takıma destek olmaya değil çekirdek eşliğinde sinemaya gelmiş yazık çok yazık.
BesatArıkan: Abi Hüseyin Kalpar gitmeden biz karar aldık maçlara gitmeyeceğiz. Bizim Hüseyin hocaya dayanacak gücümüz yok artık.
Efe Durusoy: Tamam kalpar gitsin de o var diye şehrini mi terk edeceksin?
Ferit Sala: Ne yazık ki Alanyalılar Alanya’ya sahip çıkmadılar. Bizlerde Alanya’da yaşayan Alanyalı olarak bu takıma sahip çıkma adına mesut bey taktir ediyorum. Bu takım buralara kolay gelmedi hep beraber Alanya için elle tribüne.
Şükrü Kara: Tam destek sonuna kadar.
Soner Sarıkaya: Mesut ilhan bey merhaba Bursaspor maçından sonrada yazdım…. Cihat arslan boştamı bilmiyorum. Akhisar’dan ayrıldıktan sonra ya da Ertuğrul Sağlam hedef büyükse hedeflere daha futbol bilgisi teknik adamlarla varılır. Burada sayın hocamız Hüseyin Kalpar kötülemek istemiyorum ama süper lig havasını kaldıracak kapasitede değil.
Efe Durusoy: Gitmesin diyen yok abi zaten ama sizinki tavşan dağa küsmüş dağın umurunda olmamış bu mu istenilen. Kalpar gitmezse Alanya spor maçı yok yani öylemi.
Yakup Erat Abi stada seyirciden ziyade taraftar çekmemiz lazım. Mac izlemek isteyen otursun evinden izlesin. Takıma destek vermesi lazım stada gidenlerin. Bilet fiyatları da düşürülmesi gerekiyor.
Özkan Azak: Sıkıntı bilet ücreti çok fazla. Her maça gelen adam için zor.
Ömer Şirin: Bir tribün ailelere ayırın. Küfürsüz bir ortamda hafta sonu etkinliği haline getirin maçları. Örnek İngiltere. Alanya stadı örnek olsun. Avazı çıktığı kadar bağırmak puan kazandırmaz.
Abdullah Tuncer: Kusura bakmasınlar ama maça gitmemenin başka bir yönü de var. Bazı futbol sever gibi görünen kişilerin yapılmaması gerekenlerin yapılmasından kaynaklandığı kanısındayız, yani bence destek olmak yerine köstek olmamamız gerekir.
Ümit Sönmez: Mesut abi öncelikle böyle bir yaklaşımından dolayı teşekkür ederim abi.
Amigo konusuna da katılmıyorum abi. Bizler Başakşehir maçında 5 0 yenilmemize rağmen 90 dk. takıma destek verdik destek vermeye de devam edecez. Biz de galibiyet gelsin istiyoruz ama takım 2-3 maç yenilince sırtımızı çevirmiyoruz çünkü takımın bizlere ve daha çok desteğe ihtiyacı var.
Şaban Kaya: Belki bazı arkadaşlar bu sözlerime katılmayacak veya alınacak fakat benim için doğru tektir. Bu takım hepimizin fakat süper lig olarak yetersiz buda demek değildir ki yalnızca kadro olarak. Fakat bu takım süper ligte kadro olarak kalabilmesi için tek bir yol var oda taraftarın sahip çıkması ve sürekli takımı motive etmesi. Bu konuda mesut beyin söylemlerine sonuna kadar katılıyorum bende bir Trabzonspor ve Trabzonlu olarak sonuna kadar Alanyasporla beraberim. Saygılarımla.
Reis Emrah: Mesut İlhan abi bizi çok iyi biliyorsun biz ALANYASPOR basakşehir karsısında 5-0 geriden bile destek verdik. Maratonda yer alan taraftarı ayağa kalkmalarını soyluyoruz karşılıklı bestelerle takımı ateşlemek istiyoruz ama adamlar çekirdek yemekten ayağa kalkmaya vakit bulamıyor bundan sonraki maçlarda bizim içimizden sözü dinlenecek 5-6 arkadaşımızı maraton ve guney kale arkasına göndererek muhteşem bir taraftar desteği yaratmak istiyoruz kampanya konusunda kesinlikle sana katılıyorum
Ümit Sönmez: Amigolar yeteriz diyorsun. Hayatında kaç kere yardımcı oldun. Gruplara boş boş yazıp milletin hevesini kırma. Muhtar sana da iki lafım var hep destek yazacağına önce takıma sahip çık. Her eline kalem alan yorumcu olur olmuş Anlayanda anlamayanda konuşuyor.
Soner Sarıkaya: ŞOTA ARVALEDZEDE olur. Alanyaspor’umuza Adam Trabzon da gruplaşmaya kurban gitti bir nevi harcadılar. …Kasımpaşa da güzel futbol oynatıyordu bir de çok insancıl bir kişi tribünler dolar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Mahmutlar Haber, En Güncel Haberler, Son Dakika - MahmutlarPost ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!